(д) перебування
Пацієнта у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння або в іншому хворобливому стані, що перешкоджає наданню якісних Послуг;
(е) неприбуття
Пацієнтом у встановлені дату та час для отримання відповідних Послуг;
9.1.15. відмовити в будь-який момент у наданні Послуг (за умови, що така відмова не загрожуватиме життю
Пацієнта) в наступних випадках:
(а) надання
Пацієнтом неповних та/або недостовірних даних про свою особу та/або стан свого здоров’я;
(б) наявність медичних протипоказань до проходження лікування методами, які були визначені Сторонами;
(в) відмови
Пацієнта пройти необхідні для проведення подальшого лікування обстеження;
(г) у разі якщо
Пацієнт наполягає на використанні лікарських засобів чи застосуванні методів діагностики та лікування, що не дозволені до застосування на території України;
(д) недотримання
Пацієнтом встановлених лікуючим лікарем приписів або графіку лікування;
(е) порушення
Пацієнтом Правил перебування та обслуговування пацієнтів;
9.1.16. при пропуску
Пацієнтом запланованих візитів до
Виконавця більше 3-х разів без попередження
Виконавця не менше, ніж за 24 години до призначеного часу початку прийому – розірвати Договір в односторонньому порядку (шляхом направлення
Пацієнту (його законному представнику) відповідного повідомлення в будь-якому зручному вигляді, як в телефонному месенджері так і на електронну пошту
Пацієнта) або вимагати здійснювати попередню оплату повної вартості замовлених послуг в момент замовлення (платне попереднє бронювання.
9.2. Виконавець зобов’язаний: 9.2.1. провести в узгоджений із
Пацієнтом час первинний огляд
Пацієнта для встановлення попереднього діагнозу, обсягу необхідного лікування, розрахунку вартості лікування і проінформувати
Пацієнта про результати;
9.2.2. за необхідності додаткових методів обстеження з метою встановлення остаточного діагнозу провести їх, а при відсутності можливостей для цього - проінформувати
Пацієнта і скерувати його для проходження обстеження до іншого закладу охорони здоров'я або профільного медичного спеціаліста;
9.2.3. надати Послуги належної якості відповідно до поставленого остаточного діагнозу, Плану лікування і розрахунку вартості, узгоджених Сторонами;
9.2.4. забезпечити надання
Пацієнтові всіх необхідних Послуг, передбачених Договором та узгодженим Планом лікування;
9.2.5. створити належні і безпечні умови перебування
Пацієнта в закладі;
9.2.6. забезпечити найбільш раціональні методи лікування відповідно до медичних показань;
9.2.7. інформувати
Пацієнта про обставини, що можуть виникнути та привести до збільшення обсягу надання Послуг, про можливі ризики та ускладнення, що можуть виникнути в ході надання Послуг;
9.2.8. при змінах в процесі лікування узгодити з
Пацієнтом додатковий або новий План лікування та його орієнтовну вартість;
9.2.9. надати
Пацієнту лікарські призначення та рекомендації після надання Послуги;
9.2.10. на вимогу
Пацієнта надавати інформацію про режим роботи
Виконавця, умови та порядок надання Послуг;
9.2.11. після закінчення лікування надати на вимогу
Пацієнта виписку з документації, копії результатів обстежень, довідки за домовленістю тощо;
9.2.12. дотримуватися абсолютної конфіденційності інформації про стан здоров'я, результати медичних обстежень та оглядів, інтимну та сімейну сторони життя
Пацієнта; 9.2.13. використовувати лікарські засоби та медичні вироби, дозволені для використання в України;
9.2.14. вести та зберігати медичну документацію і звітність відповідно до вимог законодавства України.
10. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ
10.1. Послуги надаються медичними працівниками
Виконавця, які мають необхідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України. Певні види Послуг можуть надаватися різними медичними спеціалістами
Виконавця.
10.2. Послуги надаються відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та/або клінічних протоколів медичної допомоги, затверджених МОЗ України.
10.3. Якість наданих Послуг повинна відповідати вимогам законодавства України.
10.4. Послуги повинні бути безпечними для життя і здоров’я
Пацієнта. 10.5.Сторони дійшли згоди, що не є показником неналежної якості наданих
Виконавцем Послуг:
- ускладнення та інші побічні ефекти втручання, що виникли внаслідок біологічних
особливостей організму
Пацієнта та ймовірність яких наявні знання і технології не можуть
повністю виключити, за умови що Послуги надані з дотриманням всіх вимог, що
пред’являються до послуг такого виду;
- можливий дискомфорт, що викликаний специфікою медичних методик і є наслідком реакції
організму на фізичний, хімічний вплив препаратів, який проходить протягом розумного
строку і про який
Пацієнт був заздалегідь повідомлений лікуючим лікарем;
- ускладнення, що наступили після надання Послуг у випадку грубого недотримання
(порушення)
Пацієнтом рекомендацій, наданих лікуючим лікарем.
10.6. Пацієнт повідомлений про те, що сучасна медицина та косметологія не є точною наукою, відтак діагностика та
лікування не можуть гарантувати отримання точного і позитивного ефекту.
Пацієнт усвідомлює, що в силу обмеженості можливостей сучасної медицини та косметології, складності діагностики
та лікування окремих захворювань, індивідуальності та унікальності організму кожного
Пацієнта запропоновані
Виконавцем Послуги можуть не принести очікуваного результату або
навіть спричинити погіршення здоров’я
Пацієнта, виникнення атипових реакцій та
ускладнень, які не враховані в медичних стандартах (протоколах) та не описані в спеціальній
літературі.
10.7.Сторони розуміють і визнають, що невідповідність результату надання тієї чи іншої Послуги
результату, що очікував та бажав отримати
Пацієнт при зверненні за відповідною Послугою,
саме по собі не є фактом надання такої Послуги неналежної якості.
10.8. Контроль якості надання медично-косметологічної допомоги здійснюється у випадках, в порядку та в строки, що передбачені законодавством України.
11. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ПАЦІЄНТА
11.1. На виконання Закону України "Про захист персональних даних"
Виконавець повідомляє
Пацієнта про здійснення обробки його персональних даних під час виконання даного Договору, а також на внесення своїх персональних даних до локальної інформаційної бази
Виконавця. 11.2. Володільцем персональних даних є
Виконавець.
11.3. Персональні дані збираються з метою охорони здоров’я, встановлення медичного діагнозу, для забезпечення піклування чи лікування або надання послуг (п. 6 ч. 2 ст. 7 Закону України "Про захист персональних даних").
11.4. Склад та зміст персональних даних, що обробляються
Виконавцем:
11.4.1. загальні дані (в тому числі, але не виключно: прізвище, ім’я, по батькові, стать, дата та місце народження, адреса реєстрації та місце проживання, сімейний стан, засоби зв’язку);
11.4.2. спеціальні дані, що стосуються стану здоров’я особи (в тому числі, але не виключно: факт звернення за допомогою, медична інформація про особу, що містить не лише свідчення про стан здоров’я, а й про історію хвороби, запропоновані дослідження і лікувальні заходи, прогноз можливого розвитку захворювання, наявність ризику для життя і здоров’я, відомості про наявність групи інвалідності, генетичні дані тощо).
11.5. Пацієнт має такі права у сфері захисту персональних даних:
11.5.1. знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця персональних даних;
11.5.2. отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема, інформацію про третіх осіб, яким передаються персональні дані;
11.5.3. на доступ до своїх персональних даних;
11.5.4. отримувати не пізніш як за 30 календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;
11.5.5. пред’являти вмотивовану вимогу
Виконавцю із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
11.5.6. пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних
Виконавцем, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
11.5.7. на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
11.5.8. звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду;
11.5.9. застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
11.5.10. знати механізм автоматичної обробки персональних даних;
11.5.11. на захист від автоматизованого рішення, яке має для
Пацієнта правові наслідки.
11.6. Персональні дані
Пацієнтів зберігаються у формі картотек та/або локальних електронних баз даних.
11.7. Виконавець зобов’язується забезпечити конфіденційність та безпеку персональних даних
Пацієнта під час їх обробки. Працівники
Виконавця здійснюють обробку персональних даних
Пацієнта виключно у зв’язку з виконанням їхніх професійних обов’язків та зобов’язуються не допускати розголошення персональних даних, які їм були довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових та трудових обов’язків.
11.8. Виконавець може передавати персональні дані
Пацієнтів Департаменту охорони здоров’я відповідного виконавчого органу місцевого самоврядування, органам прокуратури, правоохоронним та судовим органам, органам опіки та піклування, МСЕК, Фонду соціального страхування тощо виключно в обсязі, що є необхідним для реалізації ними своїх повноважень.
11.9. Адвокати мають право доступу до персональних даних лише тих
Пацієнтів, які є їхніми клієнтами, та виключно у випадку надання цими клієнтами згоди на таку передачу. Іншим особам персональні дані передаються лише за згодою
Пацієнта або його законного представника (батьки, опікун або піклувальник). Для наукових та статистичних цілей можуть передаватися знеособлені персональні дані, що не дозволяють ідентифікувати особу.
11.10. Пацієнт надає згоду на використання
Виконавцем наданих ним контактних даних з метою інформування
Пацієнта, здійснення зв’язку із
Пацієнтом; для надіслання повідомлень медичного, інформаційного та/або рекламного характеру; надсилання повідомлень, текст яких може містити персональну та конфіденційну інформацію про
Пацієнта. За письмовою заявою
Пацієнта контактні дані останнього виключаються зі списку адресатів для інформаційних та рекламних повідомлень.
12. АУДІО, ВІДЕОКОНТРОЛЬ В ЗАКЛАДІ ВИКОНАВЦЯ
12.1. З метою підвищення якості обслуговування, забезпечення режиму безпеки працівників
Виконавця та
Пацієнтів, а також для об'єктивної фіксації подій в усіх приміщеннях закладу
Виконавця відкрито проводиться постійний аудіо та/або відеоконтроль технічними засобами (за допомогою відеосистеми).
12.2. Відеокамери встановлюються у місцях загального доступу (коридори, холи, вхід у приміщення, сходи тощо), а також у лікувальних та діагностичних кабінетах за умови, що косметологічні процедури, що проводяться в них, не потребують часткового чи повного оголення
Пацієнта.
12.3. Встановлювати відеокамери в туалетних кімнатах забороняється.
12.4. Про проведення аудіо та/або відеоконтролю
Пацієнти сповіщаються написами і знаками встановленого типу на видних місцях ("Увага! Ведеться аудіо та відеозапис", "Увага! З метою вашої безпеки в закладі ведеться аудіо та відеозапис", "Увага! З метою покращення якості медичного обслуговування ведеться аудіо та відеозапис" тощо).
12.5. В момент акцепту цього Договору
Пацієнт надає згоду на запис розмов, відеозйомку і використання таких записів у разі виникнення конфлікту щодо якості обслуговування. Також в момент акцепту цього Договору
Пацієнт надає згоду і на проведення аудіо та відеоконтролю під час надання
Пацієнту медично-косметологічних послуг та використання знеособлених результатів такої фіксації в рекламних, маркетингових, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України.
12.6. Доступ до записів відеосистеми має виключно керівник закладу або уповноважена
Виконавцем особа. Перегляд аудіо-, відеозаписів здійснюється в зоні обмеженого доступу та унеможливлює присутність сторонніх осіб. Передача записів з відеокамер третій стороні, без згоди
Пацієнта та інших відвідувачів, які на них знаходяться, допускається лише у випадках, визначених чинним законодавством.
12.7. У разі незгоди
Пацієнта з проведенням аудіо-, відеоконтролю в закладі
Виконавця в місцях загального доступу такий
Пацієнт повинен Договір не акцептувати (не укладати) та негайно залишити заклад. В іншому випадку
Пацієнт вважається таким, що надав безумовну згоду на проведення аудіо-, відеоконтролю під час його перебування в закладі
Виконавця. 12.8. У разі якщо
Пацієнт не згодний з проведенням аудіо та/або відеоконтролю в окремому лікарському та/або діагностичному кабінеті під час медичних втручань, проте бажає отримати Послугу в закладі,
Пацієнт повинен надати
Виконавцю письмову заяву-незгоду.
12.9. Питання про подальше обслуговування такого
Пацієнта та можливість відключення відеокамер в окремому кабінеті на час прийому
Пацієнта вирішується індивідуально лікарем або іншою уповноваженою особою
Виконавця. 13. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
13.1. Конфіденційною за цим Договором визнається інформація про факт звернення
Пацієнта за допомогою, встановлений діагноз, перелік наданих Послуг, а також інша інформація, яка відповідно до чинного законодавства є конфіденційною інформацією (інформацією з обмеженим доступом).
13.2. Сторони беруть на себе зобов’язання щодо дотримання конфіденційності інформації, отриманої під час виконання даного Договору.
13.3. Виконавець декларує, що зобов’язання щодо конфіденційності, передбачені цим розділом, мають безстроковий характер і зберігають свою чинність після закінчення строку дії цього Договору.
14. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
14.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань Сторони несуть відповідальність згідно з діючим законодавством України та цим Договором.
14.2. Пацієнт відповідає за достовірність наданої інформації щодо свого здоров’я, виконання рекомендацій лікаря, своєчасну оплату наданих Послуг.
14.3. Виконавець відповідає за якість та безпеку наданих Послуг.
14.4. У разі прострочення оплати наданих Послуг
Виконавець має право вимагати від
Пацієнта сплати пені у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми фактичної заборгованості за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів – додатково вимагати від
Пацієнта сплати штрафу в розмірі суми заборгованості.
14.5. Відповідно до положень ч.2 ст.903 ЦК України, у випадку пропуску
Пацієнтом запланованого візиту до
Виконавця, який був попередньо оплачений, сума оплати не повертається, а якщо попередньої оплати не відбулось,
Пацієнт (його законний представник) зобовязаний виплатити
Виконавцеві плату за пропущений візит в повному обсязі.
14.6. Виконавець звільняється від відповідальності за результат наданих Послуг та за шкоду, заподіяну здоров’ю
Пацієнта, у випадках:
14.6.1. невиконання
Пацієнтом призначень та рекомендацій лікуючого лікаря, Плану лікування, появою у
Пацієнта нових захворювань, зумовленими індивідуальними особливостями організму
Пацієнта;
14.6.2. неявки чи несвоєчасної явки
Пацієнта на заплановані прийоми чи контрольні огляди;
14.6.3. відмови
Пацієнта від продовження лікування та/або дострокового розірвання Договору;
14.6.4. неповідомлення, невчасне повідомлення
Пацієнтом суттєвої інформації про стан свого здоров’я (анамнез), наявні шкідливі звички чи повідомлення завідомо неправдивих відомостей;
14.6.5. отримання медичної допомоги в інших закладах охорони здоров’я або в інших медичних спеціалістів;
14.6.6. несвоєчасного повідомлення
Пацієнтом лікаря про ускладнення, що виникли під час дії Договору;
14.6.7. використання лікарських засобів та медичних виробів неналежної якості або таких, що не призначені лікарями
Виконавця;
14.6.8. виникнення алергії або неприйняття медичних препаратів або матеріалів, дозволених до застосування;
14.6.9. розвитку захворювань чи патологій, які не пов’язані з наданням послуг за цим Договором;
14.6.10. якщо за характером виконуваних дій
Виконавець вжив усіх належних заходів для якісного виконання зобов'язань, однак бажаний результат не був досягнутий в силу того, що сучасний рівень медицини та косметології не гарантує досягнення стовідсоткового результату лікування;
14.6.10. у випадках, передбачених чинним законодавством України.
14.7. Виконавець не несе відповідальності в разі вчинення дій/бездіяльності третіх осіб (власників будівлі, в якій надаються Послуги, представників комунальних служб тощо), внаслідок яких
Виконавець не зміг виконати свої зобов’язання за цим Договором.
15. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
15.1. Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, карантин, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи, відсутність електричної енергії, перебої в постачанні природного газу або питної води, поломка обладнання або устаткування, тимчасова непрацездатність лікарів або іншого персоналу
Виконавця тощо).
15.2. Пацієнт звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладення Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, карантин, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи).
15.3. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна за можливості негайно, проте не пізніше ніж протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту виникнення таких обставин, повідомити про це іншу Сторону.
16. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
16.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
16.2. У разі якщо
Пацієнт незадоволений якістю наданих йому послуг, сервісним рівнем обслуговування, вважає, що його права як
Пацієнта та споживача були порушені, він має право звернутись зі скаргою (претензією) до адміністрації
Виконавця (лікаря або іншої уповноваженої особи). Усні претензії не розглядаються.
16.2.1. У разі виявлення недоліків в наданій послузі,
Пацієнт (його законний представник) має право пред’явити претензії безпосередньо під час прийому такої послуги, а в разі об’єктивної неможливості виявити недоліки в момент приймання – протягом семи календарних днів, з моменту фактичного надання конкретної послуги.
16.2.2. У разі виявлення в наданій послузі істотних недоліків,
Пацієнт (його законний представник) має право пред’явити претензії протягом чотирнадцяти календарних днів, з моменту фактичного надання конкретної послуги.
16.2.3. Під істотними недоліками розуміються такі недоліки, які роблять неможливим або неприпустимим результат послуги, після виправлення проявляються знову, але при цьому повністю залежать від дій працівників
Виконавця, а не від індивідуальних особливостей організму
Пацієнта або від розвитку захворювання (виникнення нових захворювань) або від об’єктивних недоліків узгоджених з
Пацієнтом (його законним представником) методів надання послуги, діагностики, профілактики чи лікування.
16.2.4. Якщо до
Пацієнта були застосовані інвазійні методи косметології (ботулінотерапія, мезотерапія, біоревіталізація, аугментація, нитковий ліфтинг тощо), визначення якості таких послуг операції здійснюється після перебігу 30 календарних днів, з дня їх проведення, що обумовлено особливостями відновлення організму та механізмом дії препарату, що використовується.
16.2.5. Не вважається недоліками інвазійних методів косметології невдоволення
Пацієнта (його законного представника) естетичним результатом вказаного втручання, за умови, що не відбулось порушення методів та стандартів їх проведення і відхилення від погодженого з
Пацієнтом плану втручання.
Невдоволення естетичним результатом інвазійних методів косметології найчастіше виникає внаслідок помилковості сприйняття особою свого нового вигляду, та/або помилкового уявлення
Пацієнта до початку застосування інвазійних методів косметології відносно їх естетичних результатів, та/або непередбачуваною реакцією організму на таке втручання, що не залежить від лікаря та
Виконавця, а тому не вважається порушенням з боку
Виконавця стандартів якості та не може бути підставою для задоволення претензій.
16.2.6. У випадку невдоволення
Пацієнтом естетичним результатом інвазійних методів косметології, Сторони, після остаточного завершення відновлення організму, тобто після перебігу 30 календарних днів з дня закінчення надання послуг, можуть додатково узгодити інші косметологічні послуги з метою покращення естетичного результату, які оплачуються
Пацієнтом на загальних підставах.
16.3. Для проведення перевірки інформації та претензій
Пацієнта за його заявою або за рішенням адміністрації
Виконавця проводиться консиліум із дослідженням облікової медичної та іншої правової документації, відібранням пояснень у лікарів, іншого медичного персоналу, працівників, адміністраторів тощо.
16.4. Для об’єктивності розгляду скарг та за погодженням з
Пацієнтом адміністрація
Виконавця може запрошувати для участі у консиліумі спеціалістів з інших медичних закладів (в т.ч. іноземних) для надання консультацій та висновків.
16.5. Виконавець не приймає претензій
Пацієнта, в основі яких лежать приватні думки сторонніх спеціалістів, якщо такі спеціалісти не були залучені до участі в консиліумі.
16.6. Ризики ускладнень, небажаних явищ про які
Пацієнт (його законний представник) був попереджений до початку надання послуги і які настали з незалежних від
Виконавця причин, не є підставою для задоволення претензій.
16.7. У випадку наявності претензій до якості наданих послуг,
Пацієнт (його законний представник) має заявити претензію до
Виконавця у письмовому вигляді у строки, що визначені цим Договором. Письмова претензія
Пацієнта (його законного представника) розглядається протягом тридцяти календарних днів. У випадку призначення експертизи, строк розгляду претензії продовжується на строк проведення експертизи.
16.7.1. Під час розгляду претензії (скарги),
Виконавець має право вимагати від
Пацієнта надання додаткової інформації, у тому числі і медичних документів, вимагати пройти додаткові обстеження лікарем, або інструментальні обстеження, та/або взяти участь у проведені експертизи. На цей час строк розгляду заяви зупиняється.
16.7.2. Приєднуючись до цього договору,
Пацієнт (його законний представник) надає свою згоду на розголошення інформації, яка становить предмет лікарської таємниці, у обсязі, який є необхідним для вирішення його претензії (заяви, скарги), у тому числі, розголошення такої інформації іншим лікарям, науковим консультантам, експертам, адвокатам
Виконавця, а також, у випадках публічних звинувачень з боку
Пацієнта (його законного представника),
Пацієнт (його законний представник) надає
Виконавцю, його лікарям та адвокатам дозвіл на публічне спростування таких звинувачень з використанням інформації, яка становить предмет лікарської таємниці
Пацієнта.
16.7.3. У випадку, коли
Виконавець заявив вимогу до
Пацієнта (його законного представника), щодо надання додаткової інформації, у тому числі і медичних документів, або пройти додаткові обстеження лікарем, чи інструментальні обстеження, та/або взяти участь у проведені експертизи, строк розгляду заяви зупиняється на строк до виконання
Пацієнтом вимог
Виконавця.
16.7.4. У разі коли під час розгляду заяви
Пацієнта (його законного представника)
Виконавець заявив вимогу про проведення експертизи, така експертиза проводиться за рахунок
Виконавця. Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли без вини
Виконавця або осіб, за дії яких
Виконавець відповідає, вимоги
Пацієнта (його законного представника) не підлягають задоволенню, а
Пацієнт (його законний представник) стає зобов’язаним відшкодувати
Виконавцю усі витрати на проведення експертизи.
16.7.5.
Пацієнт не має права ухилятись від участі у проведені організованої
Виконавцем експертизи, у тому числі,
Пацієнт (його законний представник) зобов’язаний надавати усі медичні документи, які є в нього, та, на вимогу
Виконавця чи експерта, пройти огляд та/або діагностичні обстеження.
16.7.6. Якщо результати експертизи свідчать про безпідставність заяви
Пацієнта (його законного представника), або якщо
Пацієнт ухилився від участі в експертизі,
Пацієнт (його законний представник) зобов’язаний відшкодувати
Виконавцю усі витрати, які були понесені на організацію проведення такої експертизи.
16.7.7. Якщо
Пацієнт (його законний представник) ухилиться від надання додаткової інформації, у тому числі і медичних документів, чи від додаткових обстежень лікарем, чи від інструментальних обстежень, або від участі у проведені експертизи, вважається, що його претензія (заява, скарга) є цілком безпідставною та задоволенню не підлягає.
16.8. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються клініко-експертними комісіями в установленому порядку або судом відповідно до законодавства України.
17. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ
17.1. Зміни до цього Договору вносяться
Виконавцем в односторонньому порядку та оприлюднюються на веб-сайті (за наявності)
Виконавця та на паперових носіях в закладі
Виконавця - на рецепції та/або в Куточку (папці) споживача. В разі виявлення розбіжностей між умовами цього Договору, оприлюдненими на веб-сайті (за наявності)
Виконавця та на паперових носіях в закладі
Виконавця, пріоритет має примірник на паперових носіях.
17.2. У випадку зміни цін на Послуги
Виконавець зобов'язаний повідомити про це
Пацієнтів за 10 днів до передбачуваної дати введення нових цін шляхом розміщення оголошення на веб-сайті (за наявності) та на рецепції в приміщенні закладу.
17.3. У разі незгоди
Пацієнта зі змінами, внесеними до Договору, такий
Пацієнт зобов'язаний розірвати Договір у тижневий строк з моменту, коли він дізнався чи міг дізнатися про зміни. Продовження користування Послугами свідчить про згоду
Пацієнта з внесеними до Договору змінами.
18. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ
18.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення та діє безстроково, до його припинення будь-якою із Сторін в порядку, встановленому Договором.
18.2. Всі строки надання Послуг протягом виконання Плану лікування є приблизними та можуть змінюватися в залежності від стану здоров'я
Пацієнта та інших об'єктивних або суб'єктивних обставин.
18.3. Дія цього Договору припиняється в наступних випадках:
18.3.1. за взаємною згодою Сторін, в т.ч. шляхом укладення Додаткової угоди про припинення Договору;
18.3.2. за ініціативою
Пацієнта шляхом подання
Виконавцю письмової заяви не пізніше ніж за 10 днів до передбачуваного дня розірвання Договору. Договір вважається розірваним з дати, що зазначена в заяві;
18.3.3. за ініціативою
Виконавця у випадках порушення
Пацієнтом умов Договору та (або) Правил, за умови здійснення всіх необхідних дій, що запобігають будь-якому погіршенню стану здоров'я
Пацієнта у зв'язку з такою відмовою.
Виконавець письмово інформує
Пацієнта про причини відмови від Договору та дату, з якої Договір вважатиметься розірваним. За відсутністю зв’язку з
Пацієнтом повідомлення про розірвання Договору надсилається листом за адресою, яка вказана в Договорі. Договір є розірваним з дати, що зазначена в повідомленні
Виконавця.
18.4. Сторони беззастережно погоджуються під реквізитами
Пацієнта вважати інформацію, зазначену ним при заповненні відповідних анкет
Виконавця, які містять персональні дані
Пацієнта, або оформленні Плану лікування та в документації.
18.5. Пацієнт розуміє і погоджується з тим, що вся інформація, яка розміщується на Інтернет ресурсах
Виконавця, носить лише інформаційно-рекомендаційний характер та не може трактуватися як медична інформація та як вказівка до її застосуванні по відношенню до особи
Пацієнта.
18.6. Правила перебування та обслуговування пацієнтів, діючі тарифи на послуги
Виконавця затверджуються
Виконавцем і розміщуються на веб-сайті (за наявності), а також в Куточку (папці) споживача в закладі
Виконавця та надаються для ознайомлення на першу вимогу
Пацієнта. 18.7. На всіх документах, що пов’язані з укладенням та виконанням цього Договору, які передбачають підписання їх
Пацієнтом, поряд з підписом
Пацієнт обов’язково власноруч зазначає свої прізвище та ініціали.
19. ДОДАТКОВІ ДОМОВЛЕНОСТІ СТОРІН
19.1. Стороною цього Договору, крім
Виконавця та
Пацієнта, також може бути Третя особа – за згодою
Пацієнта і самої Третьої особи. Законний представник
Пацієнта не вважається Третьою особою.
19.2. При залученні Третьої особи Стороною Договору,
Виконавець має право вимагати від такої особи пред'явлення документів, які підтверджують її повноваження щодо вчинення певних дій від імені
Пацієнта.
19.3. Третя особа вважається такою, що супроводжує
Пацієнта і може вчиняти дії чи отримувати інформацію виключно за згодою
Пацієнта, яка фіксується окремим протоколом.
20. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
Фізична особа – підприємець
Коваленко Юлія Юріївна
адреса реєстрації: Київська область, Бориспільський район, м. Бориспіль, вул. Бежівка, буд.24В
РНОКПП - 3358100329
адреси здійснення діяльності:
Київська область, Бориспільський район,
м. Бориспіль, вул. Бежівка, буд.24В
м. Київ, вул. Срібнокільська, 12
електронна пошта:
kovalenkoyuliia13@gmail.comтел.
+38 (063) 922 27 33